11 maj, 2013

Öppenhet med en touch av ångest

Öppenhet ja. Ångest ja. Vikt och känslor och massor med tankar.

Jag är väldigt öppen med min träning och min viktresa. Jag pratar inte så mycket siffror, jo centimetrar men inte vad vågen säjer. Men bilderna på den här bilden visar nästan -25 kg, plus minus nåt kilo..
Idag valde jag att lägga ut bilden på Facebook. Och när jag ser responsen så blir jag gråtfärdig. Jag skäms över bilden där jag är som störst, men jag är så jäkla glad för att jag bestämde mig. Jag slutade röka, jag fick fel på ämnesomsättningen men jag gav aldrig upp. Jag ger aldrig upp.
Jag är inte i mål men jag är på väg och jag är stolt över mig själv. Jag säjer det högt idag, jag är STOLT. Jag har lagt ner enormt många träningstimmar, och kommer så fortsätta göra. Jag lägger fokus på maten och på att hitta mitt sätt och min väg.
Jag har stor hjälp i min familj och några nära vänner. Som stöttar mig när jag har det jobbigt och som hjälper mig att resa på mig när jag trillat i diket.

Till dig/er som finns där för mig säjer jag. Mitt allra ödmjukaste TACK! Tack för att du finns. ♥
Resan fortsätter...





5 kommentarer:

  1. Jäklar vilken resa du gör! Och att du vinner hela tiden! Som du skriver så har du bestämt dig för en bra och hälsosam väg att gå! Jag beundrar dig sååå mycket och är helt övertygad om att du kommer att fixa detta på bästa sätt. Var stolt över dig själv!
    Kram Anja

    SvaraRadera
  2. Du är jätteduktig o en källa till inspiration :-D. Kramar

    SvaraRadera
  3. Stor inspiration !

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...